damlali Canım kanama ya da direk süt gelmesi o haftalarda çok normal. Benim de ilk birkaç damla kanama şeklinde gelmişti. Süt kanalları açıldığı için normal diyorlar, ondan sonra sarımsıya döndü zaten hemen. Korkmana ve endişelenmene gerek yok 😊 Bebişine mamalar hazırlanıyor 🤩