Defne2020 Arkadaşlar normalde 21 haftalıkim doktorum dün sen 23 hf dedi buradan uygulamadan da nasıl takip edeceğim
Tt7116 Defne2020 önden gitmesi önemli değil benimde öyle siz normal tarihinize bakcaksınız önden gitmesi erken doğcak demek değildir 😊
Miray889 Defne2020 benimde öyle hep adet tarihimle uyumluydum 27 haftalık sanıyodum 29 haftalık çıktım şimdi 39+4um oğlum olucak inşallah dün akşam nişanın geldi sabahta geldi 11 de randevum var bakalım ne olucak
momsboys Defne2020 canım yine 21 den takip edeceksin. değişen bişey yok sadece gelişimi 2 hafta ilerisiyle önemli benimde oyle
Whiteswan Sizindedoktorunuz vitamin ilaclarinizi hergun icmenizimi yoksa bi gun kan ilacini bi gun vitamini icin dedimi benimde onden gidiyorda onden gttigi icinmi oyle dedi anlamadım
damlaaltinay Defne2020 iki sebebi var ya genetik babası yada siz iri olabilirsiniz, ya da şekeriniz var. Benim bebeğim ilerde gidiyordu 2 hafta gebelik şekerim varmış meğer.
Defne2020 Iki hafta önden gitmesi önemli değil o zaman arkadaşlar demi anladığım kadarıyla arkadaşlar
ikiponcik_annesi Defne2020 aynen sen yine normal adet tarihine göre hafta hesaplayacaksın yani yine 21 haftalık olarak devam edeceksin