Aminee32 Kızlar merhaba 4+5( son adet tarihim 25 şubat) ile 13.000 iken gebeligimi öğrendim doktora gittim kese oluşmuş dedi haftaya gel dedi fakat benim göğüslerine sanki hafif bi sönme var açan boş gebelik oluyorda ondan mi
058elf Aminee32 canım 4. haftada genelde bebek gözükmez, belirti gitmesi boş gebelik olduğunu göstermez. Sen içini ferah tut. İlk başlarda böyle tereddüt ediyo insan gerçi hamilelik süreci hep bi tedirginlik
asslihan Aminee32 canım tedirginlik mutlaka oluyor benim 6.hafta da kesesi gözüktü o zamana kadar dış gebelik olabilir dediler hatta çok şükür öyle bi durum olmadı son 12 günümüz içini ferah tut
Aminee32 asslihan Aminee32 058elf işte slm adet tarihim 25 şubat ti 3 gün önce öğrendim direk gittim kesmeyi gördük hatta resmi bile var doktor hersey güzel haftaya gel dedi erken mi hemen gene kaldım acaba yani uygulama indirdim gün gün diye onda 5+2 yim bugün
Aminee32 Tugba6336 işte benimde hassasiyetim bi azaldı sanki de dedim acaba beta mi durdu yada azaldı dün baktığımda 15.000 olmuştu
058elf Aminee32 haftaya gittiğinde bebeği görürsün ama kalp atışını duyamayabilirsn o zamanda endişe etme :) bende 6+1 de görmüştüm bebeği
Aminee32 Aminee32 bide ben laborantim sağlık personeliyim kendim baktım carsamba günü 13000 di persmebe 15000 olmuştu dahada bakmadım kesmeyi görünce
Tugba6336 Aminee32 sağlıklı gebeliktir inşallah. Ya düşük tehlikenin vardır yada yerleşme kanaması olabilir. Boş gebelikte çünkü beta duruyor. Yükselmiyor.
Hsbsk Aminee32 tatlim degerin filan guzel gayet bende bos gebelik yaşadım hemde goguslerim taş gibiydi. Bu bi ölçüt degil emin ol. Simdi 14 haftalık hamileyim goguslerim bir gün sert bir bakmışım bomboş ama bebis saglikli cok şükür 4+5 de keseyi gormussun gayet güzel bisi bu
Aminee32 Hsbsk teşekkür ederim ilk gebeliyim telasliyim bilmiyorum size danışmak istedim bende kalp atışı için ne zamna gitmek en uygunu olur kanamam da yok çok şükür
Aminee32 asslihan ya önümüzdeki hafta gel bakalım dedi ama gittiğimde 5+6 filan oluyorum acaba 1 hafta daha sonra gisem diye dusunuyorim
Hsbsk Aminee32 7 haftada ancak oluşur tatlim. Hic panik yapma bak kanaman filanda yokmus ne güzel işte. 10 haftaya kadar kanamam oldu nerdeyse ama su an hersey yolunda . Doktorun cok önemli seni panik yapmasin
Tugba6336 Aminee32 ay kusura bakmayın nerden aklıma kanlı akıntı geldi 😔 covid ve dalgınlık 😔 bende olunca oyle yazmış bulundum. Kusura bakmayın
Tugba6336 Aminee32 birde boş gebelikte kanama oluyor. Ben 4 ay önce boş gebelik yasadım. Kanlı akıntım oldu sürekli kanama oldu
Aminee32 Tugba6336 yok kanamam yok kasik ağrım arada oluyor ama zaten bazı belirtiler için çok erken olduğu söyleniyor sadece göğüs şeyi beni biraz üzdü
Aminee32 Aminee32 Tugba6336 bide şey ben zaten küçük göğüslüyum azcik büyüdü o kadar sanki sanıyorum ki sisecek sisecek kocaman olacak halbuki hafif büyüyor o kadar bide ben sabahtır briaz fazla dokunuyorum galiba kontrol için iyice yumuşacık oldu 😁 😁