Epidurel istedim baştan ama bugün 2 gıbı gece yatırdılar açılmam vardı 2 cm zaten 3 oldu bır anda 5 oldu sonra kontrol ettı 9 cm dedı doktor epıdurele gerek yok bebek geldı dedı kucağıma verdı :) bende sok oldum hıc acımadı canım gerçekten korkmayın herkezın acı esıgı farklı doktorum bile sok oldu çıt çıkartmadım çünkü 2:45de kızım kucagımdaydı az önce 6 da çıktık eve geldım Imza atıp çok güzel gectı şükürler olsun hepınıze dua ettı benım gıbı doğum nasıp ettsın rabbım sımdılık bukad merak ettıklerınızı beklıyorum 💋🥰💕 prenses ıle yatıyoruz