-Ozge- hamilelikte yoğun akıntı çok normal bir durum. Gebeliğin daha yeni olduğu için ilk tirimesterde baş dönmesi halsizlik uyku hali bayılma gibi sorunlar yaşayanilirsin. Düzenli beslenme, dinlenme ve kalbini ferah tutarak geçirmelisin bu dönemi. Olumsuz düşünceleri kafandan at, inşallah sağlıkla bebeğini kucağına alırsın. Akıntın şeffaf ya da beyaz renklerde ve kokusuzsa sorun yok, rengi yeşil ya da sarı ve kötü kokuyorsa 3 günlük bir fitil veriyor doktor (vajinal) hemen geçiyor zaten. Bence bu süreçte en önemli şey iyi bir doktor bulmak. Doktorunu bul, hep iletişimde olabileceğin güvenilir bir dayanak olacak sana inşallah , ❤️