Goncala 31 haftalık gebeyim hastanede yatıyorum, bebeklerim doğacak engellemeye çalışılıyor , benim ve çocuklarım için dua et edelim ne olur.
mervetari4 Goncala Allahm yardmcin olsun canm Sağ salim kucağına almayı nasip etsin iyi düşün iyi olsun 🌸 , bu arada bende ikiz gebeyim neden hastanede yatıyorsunuz ne şikayetle gttiniz daha doğrusu?
EmirAta Goncala Allahim sana ve bebislerine şafi ismi ile şifa versin uzulme insallah vaktinde doğarlar Allah büyük
Goncala mervetari4 hiçbir şikayetim yoktu , kontrole gittik doktora . Bir bebeğin suyu azalmış ve 1,5 cm açılmam varmış. Sonra nst ye bağladılar sancım çıktı
mervetari4 Goncala Yaa çok geçmiş olsun canm aldılar mı bahisleri neye karar verdiler, benmde 28. haftamda suyum azalmıştı birinin sonra düzeldi bugünü gecede hic uyuyamadm kaşık ağrım ve karın sertlesmem var çok fazla
Samsunn55 Goncala Allah yardımcın olsun. Sağlıkla hayırlısıyla alırsın kucağına inşallah arkadaşım. Dualarım seninle
iremgun Goncala Allah yardımcınız olsun inşallah engellenir🤲 ama korkmayın inşallah Allahın izniyle ile tutunurlar size yeğenim 32 haftalık doğdu 2 hafta kaldı sadece küvezde. Ben bol bol dua ederim size siz de edin kendinize. İsminiz gonca mı?
Goncala iremgun evet ismim Gonca . Özel hastaneye gidiyordum doktor alalım dedi .. sonra bir umut başka doktorlara gösterelim dedik . Şehir hastanesine oradan da tıp fakültesine Prof. Dr a göründüm . Yatıralım duruma göre alırız dedi bekliyoruz bakalım . İnanın ne yerdeyim ne gökte , uyuyamıyorum.Stresten midem bulanıyor bir şey yiyemiyorum.
Cansuu1706 Goncala henuz dogum yapmadim ama kilosu onemli sanirim bide ciger gelisimi iyiyse hic korkutma kendini stresde yapma o daha fazla zarar verir Rabbim hayirlisini versin kuzum nasipte neyse o kendini uzmee Allahin izniyle atlatirsiniz
mervetari4 Goncala 32+5 Tüm canm zaten erkn riskim de var hep rahim ağzı kısalığından bi taneside cok erkn dogum pozisyonuna girşdi sürekli alt bölgeme baskı yapıyor iğne vuruluyorm her hfta, birazdan gtcem doktora nst ye gircem bakalm ne cikacak😏
Masalannesii Goncala rabbim yardım etsin sana ve bebeklerine canım dualarim seninle🤲🤲 nasıl şuan durumun?
Sevdalianne Goncala canim hic korkma serumlar ise yariyor ben de 30 haftamda yasadim hastanede yattim. Simdi 34 olduk bi sıkıntımız yok Allahin izniyle sen de atlatırsın insallah