GaMZe6060 Benim bebeğim30+2de 1.560 gr çıktı ve 1 hafta geri ancak suyun ideal boyu 39 cm iyi dedi. Neden gerilemiş bebeğim bilemiyorum🤦🏻♀️
egesmom GaMZe6060 aynı 30+2de 1650ydi doktor normal çok iyi demişti bana çok bi farkı yok aslında ama
olaol GaMZe6060 ben 30+4 de gittim 1450 gr di ve haftası ile uyumlu dedi dr. internette de 30. haftada o kilolar normal gösteryor neden size geri dediler acaba
asslihan GaMZe6060 aslında çok da geri degil gibi canım benim de 32.hafta da 1700 gr dı 30.hafta daa gitmedim de boyu da 42 cm filandı sanırım o zaman
Nslhnkr GaMZe6060 1.400 41,5 cm di. 1 hafta geriden gelmesi problem degilmiş. 3 hafta geriden gelirse sorun okur. 32. Haftamda 1917 gr oldu arayı kapattık saglıklı beslenin haftasını yakalar
Ozge3747 GaMZe6060 28+2 de 1360 gr dı. Bugün ben de 30+2 yim ama kilosunu bilmiyorum. Sizin o hafta için biraz düşük gibi ama bir hafta ileri geri normal sayılıyor, doktorunuz yönlendirir. Kaşar peyniri ceviz muz falan yiyin bu aralar
minikserce00 GaMZe6060 Canım geri degıl toparlarsınız benim ki 2 hafta gerideydı sınırın altına dusmesıne cok az kalmiştı dun gıttım şukur ıyı toparlamıs yoksa yatış yapardım USG ölçümleri tam dengelı degıl