Esramine Iyi akşamlar, Bebegi olanlar bebeginizi hastaneden neyle cikarttiniz yada bebegi olacaklar neyle çıkarmayi düşünüyorsunuz 😊
deletedmom30 Esramine puset hamal işi gibi geliyor bana sevmiyorum ve çok küçük olacak kemikleri taze pusete koymak mantıklı gelmiyor bana ana kucağı daha yumuşak rahat eder kanaatindeyim
DenizUsta Tabiki pusetle kizlar Ben iki oglumuda pusetle cikardim elhamdulillah hıc bırsey olmadı şimdi 3 hamılelıgım kızımıda pusetle cıkarıcam insallah Allah’ın ıznıyle
Ardanyal DenizUsta sizde ben gibisiniz😉 bende 2 oğlumu pusetle çıkardım. Kızımıda inşallah pusete yatırıp çıkartıcam. Zaten bebekler için özel sırt desteği oluyor. Ama içi rahat etmeyenler altına yumuşak battaniye koyup öyle takabilir kemerini
kardeleng Pusetlerin bazılarında bel desteği özelliği var onlardan tercih edebilirsiniz.Anne karnındaki pozisyona en uygun duruş şekli onunla sağlanıyormuş.Birkaç kişiden de pusetin zorunlu olduğunu bazı hastanelerde pusetsiz çıkış yapılmasına izin verilmediğini duydum.
deletedmom30 kardeleng yurt dışında puset zorunluluğu var Türkiye’de iyiki yok pusetle kilom aynı yani 🤣
DenizUsta Ardanyal amin insallah sağ Salim alalım çıkaralım prensesleri canım..Ainen öle pusetin içinde extra destekli pofuduk var bel tarafını desteklemesi icin
Enesefe Anakucagina koyacağım ilk cocukda almıştım rahat oldu tekrar puset almaya gerek yok diye dusundum
DemetCeylan Bende pusetle çıkarıcam şimdiden arabaya poşetleyip koymayı düşünüyorum unutulabilir çünkü 😊 arabada güvenli olacağını düşünüyorum