ftmgll Kızlar merhaba. 29+4 haftalığım. Boyum 1.55 falan. Bu boy kısalığı yani minyon olmak normal doğumu etkiler mi acaba böyle birşeyler duydum etrafımdan , bir sorun olmazsa normal doğum istiyorum ama duyunca bi üzüldüm bilginiz var mi acaba :(
yasemin257 ftmgll 1.60 boyundaym 41 kiloyla hamile kalip ilk dogumumu devlette bide tek basima normal yaptim. Merak etme dogurursun sen bakma milletin hurafe konusmasina. Orayla boyun alakasi bile yok bacimm
kucuktosbik27 ftmgll 1.55 boyda sıkıntı yok canım normalden çok daha kısalar için sıkıntı olabiliyor bebeğin iriliğinede bağlı tabi bu durum oyüzden korkma benim annemde 1.55 boyu var hiç sıkıntı olmamış☺️
limonluchescake ftmgll benim arkadasim 1.50 boyunda tam. Çatır çatır normal doğum yapmıs. O kadar kolay yapti ki hem de. Simdi 2. Yi doğurucam diyor. belli olmaz yani :)
ftmgll Margaret yani elbette çok zorluğu vardır ama neyin yok Kİ sezeryan da oldu bitti değil sonuçta :)
Sussam Canim benim annemde o kadar ama 2 tane normal dogum yapti, bende ayni boydayim seninle hatta 45 kiloyla kucucuk hamile kaldim ama hep olumlu düşün, eskiler nasil dogurmus bizde dogururuz evel allah 🙏❤
33sibel ftmgll 1,53 falanım ilk doğumumu 2019 da yaptım şimdi ikiniciye nasipse 15 günümüz kaldı hayırlıdıyla normal bekliyoz
AysDemir ftmgll aynı durumu yaşıyoruz. Benim boyum sizinkinden de kısa 1.52 ben. hamileliğimi öğrendiğimden beri doktoruma ben normal doğum istiyorum demiştim. Oda bana güzel ona göre bir yol izleriz dedi. Haftamda bana dediki senin boyun kaç bende 1.52dedim kısa dedi boyun Büyük ihtimal normal doğum olmaz sende seni direk sezeryana alırız dedi bende benim kayınvalidemde benle aynı boyda 5 çocuk doğurmuş nasıl olmuş peki dedim.? Oda bişey demedi. Sonra eşimle başka hastane baktık başka doktora göründüm. O bana bunun çatı muayenesi yapılmadan kesin belli olmayacağını söyledi. Doğrudur boy kısa olunca çatıda darlık oluyor ama bazı küçük boylular normal de doğura biliyormuş dedi rahatladım. Neyse çok uzun yazdım 37+4deyiz dün ilk kez çatı muayenesi oldum Rabbime sonsuz şükürler olsun çatıda normal doğumu engelleyecek durum yok dedi hatta 2cm açılman var dedi her an gele bilir dedi bebiş. Bide ben hiç oturmadım sürekli hareketteyim. 34. Sonra günde 6tane hurma yemeğe başladım 36. Haftadan sonra ise squat yapmaya başladım. İnşAllah hepimiz sap sağlam alırız yavrularımızı kucagımıza 🤲😍
Sudeekalay AysDemir ben çatının boy ile alakalı olduğuna inanmıyorum arkadaşımın boyu 170 den fazla ama normal doğuma asla uygun değil çatısı hiç mauyene etmeden normal doğum yaptırdıkları için bir ayda kendine gelemedi
Nslhnkr ftmgll bende 1.58 boyundayım. Bebegim normal dgum pozisyonunda doktorum hiç bununla alakalı negatif bişi demedi diyen doktorlar varmıs ama. Umarım saglıklı olan nasibimiz olur 🙏🏻
Merve5561 ftmgll canım ben de 155 im o kadar güzel normal doğum yaptım ki boyla alakası yok çatı nın müsait olup olmaması önemli dr çatı muayenesi yapar zaten 38. Haftanda
bilgs15 ftmgll bende 156 yım ama boyla normal doğumun alakası yok canım , ha şöyle duyumlar aldım bacak boyu uzun olanların falan çatısı daha müsait oluyormuş ıkınma sürecinde öyle diyenler de oldu ama ilgisi ne derece bilemem