SudeSelennnn çok dayanilmicak gibi ağrıyor canım 😞doktor değişikliği de yapamıyorum doğum paketi yaptığım için bebek sertlesiyor bı karın ağrısı yapıyor sertlemesi geçse bile karnım o kadar agriyor ki mide bulantisi arada ki ben midesi bulanan biri değildim çok şükür doktorum hiç sormuyor şiddetlimi en çok agrıyo nerede hissediyorsun fln diye doğum paketinden sonra ilgisizlesti iyice