Iki isim de hemen hemen benzer anlamlara geliyor gönlümü çalan aşk anlamlarında ikisi de çok hoşuma gidiyor hatta 2. Kez kızım olursa direkt diğerini koyacağım ama şu an yarına sipariş verip hastane çıkışı yaptırmam için birini beraber seçeceğiz 😂 doğuma da az kaldı sizce hangisi? 🧜♀️