Nupeell İyi geceler anneler 😇 30+3 olduk biz ara ara sancı giriyor karnıma ve kasıklarıma adet sancısı gibi, yalancı sancı dedikleri bu mu? Eğer geçmezse hastaneye gideceğim yarın henüz neden olduğunu çözemedim 🙄
Asyakuzusu Nupeell Bende daha yoğun hali var. Ama doktora gitmiycem. Normal bir süreç bence. 34.hafta
Busebse Nupeell 30+4 oldum az önce bende bunla ilgili post açtım benimde aynı şekilde adet ağrısından beter karnım ağrıyor doktora sorunca bebek gelişiyor buyor vs ama doktorum dan memnun değilim zaten doğum paketi yaptirdim diye degisemiyorum ama cidden şu saatte karnım ağrıyor ya😞
asli57771 Nupeell rahim genişlemesinden oluyor o haftalar canım yalancı sancı ben 40+2 yim bende hiç olmadı😁
Nupeell Nslhnkr Genelde geceleri başlıyor birkaç gündür böyle kontrolüme 2 hafta var daha böyle devam ederse gidicem erkenden
Nslhnkr Nupeell bn 1 ay dayandım. Yalancı sancı dedim meger bel fıtıgıymış. Magnezyuma basladım ciddi anlmda azaldı agrım. Doktorunuza rahatsız edecek bi agrıysa srun ihmal etmeyin
Nupeell Nslhnkr Yaa gerçekten mi geçmiş olsun ben magnezyum kullanıyorum aslında ama ağrımda azalma oluyor
Fatocan47 Yalanci sancidir gerçek sanci 5 dkka da bir şiddetli ve şiddeti artarak gelir tabi tedbir amaçli doktorunuza danişin
Nupeell Fatocan47 teşekkür ederim bu sancı hiç geçmiyor bazen bende yalancı sancıdır diyorum ama korkutuyo bi yandan
Nslhnkr Nupeell cok tesekkürler. Yoğunlasma agrın olunca doktor kontrolünde konusursun ama panik yapma 😇
Busebse Nupeell erken doğumdan çok korkuyorum 🤦♀️inşallah hepimiz vakti zamanı da bebeklerimizi kucağımıza aliriz