merhaba ben henüz hamile miyim bilmiyorum pazartesi tahlil vericem ama adetim gecikti gebelik beklemiyorum aslında ama şüpheleniyorum daha önce kasıklarım ve bacaklarım agridiginda hemen kanama olurdu şimdi 3gundur tık yok sadece akıntı var tecrübeli olanlar sizce belirti var mı birde bu gece uyuyamamin sebebi aşırı derecede sıcak basıyor 🤦