Gozde-kaya İyileşmem için ve kendimi iyi hissetmem için en önemlisi öksürük için ne yapmam gerek bitki çayları yasak diyorlar ilac zaten yasak ?
momlove1 Gozde-kaya ıhlamur bir bardak içebilirsin nane limon bir bardak öksürük için zencefil bal yiyebilirsin pekmez tüketebilirsin ben aynı dönemde hastalandıgımda doktorum bitkisel çözümler sunmustu ama birer bardak şartıyla
momlove1 momlove1 ek olarak oda sıcaklıgında suya hafif limon sık öksürügüm geldikce yudumla ben öyle atlattm