Nisan anneleriii heycan var mıı 😀 benim son 16 günüm kaldı Allah nasip ederse , 19 nisan gösteriyor doğum bakalm ne zaman gelcek . Kendimi iyi hissediyorum ara ara mideme kramplar giriyor o yuzden bazen baya kötu oluyorum onun dısanda bel agrım var , herseyınız hazır mı ? Sizler nasılsınız ? 🌸