Kızlar ne kadar doğru bilmiyorum ama karınca yumurtasını bebeklerimize sürmek iyi bişey değilmiş. Evet tüylenmeyi engelliyormuş fakat vücuttaki teri atmak için kıllara ihtiyaç var. Yani Allah bunu bize verdiyse vardır bi bildiği. Bi tanıdığım söylemişti. Karınca yağı sürülen bi bebekte vücuttaki teri yeterince atamadığı için bazı bölgelerinde yağ bezleri oluşmuş. Ama öyle bir iki tane değil. Çok kötü olmuş vücudu. Ben o yüzden çok kararsız kaldım. Ve yapmamaya karar verdim. Şuan bebeğin vücudunu düzelmek için doktor doktor geziyorlar. Bu kötülüğü bebeğime yapamam. Ben uğraşıyorum o da uğraşır artık. Yapacak bişey yok doğanın kanunu bu 😌