Mihrininannesi Kizlar 22+6 gunluk gebeyim. Hamileligimin basindan beri istahsizlik sorunum var.Canim hicbirsey istemiyor. Kilo da almadim pek 2 kilo falan ancak… bebek icin zorla yiyorum. Benim gibi olanlar var mi acaba?
hamileyim2223 Mihrininannesi canım bende öyleydim herşeyden tiksinmistim şimdi 30 haftalık oldum bu sefer doymuyorum ,😁
hamileyim2223 Mihrininannesi korkma canım sen gene öğünlerini ihmal etme az ye sık sık ye sürekli elinde biseyler olsun meyve falan emin ol biraz daha büyüsün doymuyorum dersin ben artık yemek yerken çenem ağrıyo 😁😁