Kuubraa_ merhaba hamiş anneler ellerim kuruydu acıyordu bi kaç gündür akşam krem sürdüm ellerimde kızarıklık oluştu ve yanıyo neden acaba yardımcı olabilir misiniz tedirgin oluyorum
[silindi] Kuubraa_ Egzamadır canım ben her kış yaşıyorum. Biraz önce krem sürdüm baya zonglama ve yanma oldu 10 dakika sonra geçti. Çok kuruyunca öyle oluyor. Deri altı suyu bittiği için krem yakıyor.
Wonderwoman Kuubraa_ hamilelikten canım benim hayatta kurumazdi bu 9 aydır ne kremler sürüyorum banamisin demiyor sana tavsiyem ellerini yıka bbiraz ılık su da beklet sonra krwmi sür yanmaz o skeilde temiz ele sürmek lazım bide vazelin sürün o hiç yakmaz