OktayZmrtCokun Kızlar 38+2 olduk doğurmak istiyorum artık bu yüzden papatya çayı içiyorum 1 fincan faydalı olur mu sizce?
maat OktayZmrtCokun Papatya çayının adet söktürdüğünü biliyorum ama kasılma için bilemedim🙄 Genelde hurma yemeyi,sıcak duşu,squatı,merdiven inip çıkmayı öneriyorlar
Dilekkkk OktayZmrtCokun canım bugün daha doktordan geliyorum ananas yedim kasılmam oldu yeme balındasın Doğuma yakın ye kasılman olur rahat Doğumun olur açılır dedi bilgin olsun suyunu iç kendisini ye araştır istersen yine netten
Esa Canım bende doğumu kolaylaştırıyor diye duymuştum ama rahat uyuttugu çok sevdiğim için 34. haftada içmeye başlamıştım doktorada zararı var mi diye sormuştum fazla içme demişti ben her gün içtim günde 3 4 5 hurma yedim çatı kemiklerim ağrısa bile yürümeyi hareket etmeyi bırakmadım ilişkimiz devam etti merdiven inip çıktım doğduğunda sütüm iyi olsun diye her gün tahin helvası yedim 36. haftada nişan geldi ve dogumum 9 saat sürdü 1 sancı yaşadım üstelik yüksek doz suni sancı aldım 36+4te kontrole diye gittim nst de sancı çıkınca muayene oldu 3 cm açıklık vardı kendi sancılarını beklicez dedi ama iki kez kalp atışları düştüğü için suni sancıyla doğum başlatıldı 37+1 de doğum yaptım doktorlar ağrı eşiğin yüksek dediler hemşire doğumdan sonra söyledi sancım 200e çıkmış ama ben bişey hissetmiyordum gülüyordum herkes şaşırmıştı 😀