Elisduru_ bende 38+4 haftalık hamileyiim hamile kalmadan önce mantar vardı sonra kurtuldum son trimester da mantar çoğaldı günlük ped kullanıyorum her gun değiştiriyorum sürekli pedimi iç çamaşırımı da gece ayrı gunduz uyanınca ayrı gun içinde değiştiriyorum surekli. 😔😔 Doktoruma söylemedim bilgilendirmem gerekiyor mu?