Orticci doğum yapmadım henüz doktorum Ayşe Meryem uslu çok memnunum kendisinden genel olarak odaları ve doğumhaneler çok iyi ve temiz kürtaj olduğumdan dolayı biliyorum o yüzden hayırlısıyla inşallah temmuzda doğumu orada yapicam hasta bakıcılar felanda iyi