Murtuym tazeanne123_ 35rabia ya akşam 8 den biri hafif hafif su geliyor kilodum ıslanıyor ama ağrım yoktu şuanda da adetimden çok az bir ağrı var ama ağrı denilmicek kadar az birşey
Eda2424 Su olabilir benimde sizin gibi sızıntı şeklinde gelmişti hastaneye gitmenizde fayda var sancılar hemen başlamaya bilir korkmayın
Se3008 @Murtuym herkesin farklidir birinin bardaktan bosalircasina gelir sizinki sizinti seklinde geliyor benimde oyleydi gununuzde gelmis . Beklemeyip doktora gitmelisiniz bebeginiz icin su onemli .