Yrnokty53 Merhaba hanımlar balıkesirde özel sevgi hastanesinde emel ateşe giden varmı veya cevrenizde emel hanımda dogum eden varmı acaba
Yrnokty53 Silasila ilgisine bişe demiyorum ben zaten gidiyorum emel hanıma ama dogum eden varmı nasıl sezeryanı filan merak ediyorum çünkü normalde istanbulda edecektim dogumu ama suan gidemiyorum eşimin işinden dolayı
Arasmom2021 Bence eli en düzgün çok çabuk en iyi doktor Alaattin kaçar ameliyathane ekibi bile bana sordu doktorum kim Alaattin kaçar dedim oooo sen boşver eli çok çabuk demişti 38 güm önce doğum yaptım bu arada
11annebebek Arasmom2021 merhaba memnun kaldınız mı bende aynı doktora gidiyorum nasipse ocağın üçüncü haftası sezaryan olucam sevgi hastanesinde paşaalanında mı oldu doğumunuz
Arasmom2021 11annebebek çok memnun kaldım asla korkma paşaalanımda oldum ben eve yakın diye çok güzel herşey
11annebebek Arasmom2021 gözüme uyku girmedi nasipse sabah 7 buçukta hastanede olucam moral oldu yazmanız bana çok teşekkür ederim inşallah benimde çok güzel geçer
Rbsb1803 11annebebek benim de sevgide doğum yapma ihtimalim var merak ettiğim için soruyorum doğum ücretiniz ne kadar?
11annebebek Arasmom2021 çok şükür çok güzel geçti darısı tüm hamilelerin başına inşallah herkes sorunsuz getirsin bebişleri dünyaya 🙏🏻😌