melekatak evet benim baştan beri erken doğum riskim vardı rahim ağzı kisaligindan dolayı normalde kontrollerim 10 günde 1di. Sabah uyandığımda ansızın belimde çok kötü bir ağrı hissettim yürekte çok zorlanıyordum ilk gebeliğim olunca tereddüt edip hastaneye gittim. Direk nstye aldılar ve açılmama bakıldı 1.5 di yatış verdiler kendimi iyi hissedince eve geçtim ama doktorum hergun nst takibi istedi bu yüzden gidiyorum