Hamile kalmadan önce rüyamda kız bebeğimin olduğunu adını zeynep koyduğumu gördüm rüyan 2 ay sonra hamile kaldım ve cinsiyetini kız oluğunu öğrendik ve ben 2 sefer daha rüyamda zeynep diye seslendiğimi gördüm. Sorum şu isimde kararsz kaldım rüyanda gördüysen koy belki ismi iyi gelir diyenler var kimide onu bilemezsin diyor .Kafam allak bullak sizinde çevrenizde böyle olan veya başkna böyle bişey gelen varmı neler yaptınız 🙄