18 haftamdayım 2 gündür geçmeyen sol kasık ağrım var iki büklüm yürüyorum resmen ağrıdan artık dayanamadım doktorumu aradım progestan verdi vajinal olarak kullan dedi düşük tehlikesi oluyomuş meğer bu ağrılar. Araştırdım hep bebeğin en hızlı büyüme zamanı karnımız büyüdüğü için böyle ağrı oluyo diyolar ama dikkat edelim kızlar mutlaka doktora danışalım