2 kürtaj 7 düşük yaptım şuan hamileyim çok şükür bı sıkıntı yok diger hiç birinde kalp atışı alamamştım bunda çok şükür 29+2 haftaya geldik bende tıpbben yapılabilecek bütün testleri yaptırdım eşmle hiç bi sorun çıkmadı ama hep bi hüsrandı rabbime hamd olsn verdı vaktı zamanı böyleymiş belkide vesileler sayesınde allahm bilir