Ben canım. 31. Haftadayım eşim covid bugun 8. Günü, ilk gün sabah uyandığında cok göğsüm ağrıyor dedi ama spora gitmişti göğüs çalıştım dedi kas ağrısıdır dedik yattık, sonra eşim rahat etmemiş kalkmış hastaneye gitmiş ben uyurken test yaptırmış, eve geldi maskeyle gezdi sonucum çıksın da öyle çıkarırım dedi sonucu pozitif geldi, aksam bana tahlile geldiler ben negatif çıktım, 8 gün oldu yarın artık 9. Gün olacak bitmek üzere karantina evimiz dublex eşimle WC banyo her yer ayrı sadece mutfak ortak kullanıyoruz ama eldivenle ve 3M maske ile gelip kahvaltısını hazırlayıp gidiyor cok erken kalkıyor cünkü 7-8 gibi, ben 12 ye doğru anca kalkıyorum, gün içinde çaylarını yemeğini vs kapısına bi masa koydum onun üstüne bırakıp gidiyorum al diye arıyorum onu alıyor, her yeri sürekli havalandırıyoruz yani iki ayrı katta takılan tuvalet banyosu ayrı olan birbirini hiç görmeyen karı koca olarak bana bulaşırsa pes derim artık. Plastik kullanmıyorum tabak bardak ama hep aynılarını veriyorum ona bir de makine zaten 65 derecede yıkıyor çamaşır suyu da sıkıyorum makineye 60 derecede öneriyorlar zaten yıkamayı daha nolsun. Ama 9. Güne geldik bende bugun bi hapsırık burun akıntısı var anlamadım alerjik mi değil mi eşimden covid kaptıgımı sanmıyorum çünkü artık hem 8-9 gün oldu hem de bugun 3-5 kere hapşırmamdan baska bir şey yok, eve dışardan hiçbir şey girmedi yani imkansız neredeyse şuan bana eşimden bulaşmış olması. Sanırım ya grip olacağım ya alerjik. Bilmiyorum kafam karışık. Eşim de hafif atlatıyor azıcık bi öksürüğü kaldı bitmek üzere cok şükür pazartesi test yaptıracağız tekrar negatife dönmüş mü bakacağız beni riske atmamak icin