Merhabalar 39+4 günlüğüz akşam saat 22.00 da pembemsi akıntı şeklinde kan geldi kadın doğum doktoruna resim attım nişan olduğunu söyledi ama saat 12 oldu hala bi kanama yok sürekli geliyormu o kan gelmiyomu bir fikrim yok sancımda yok tecrübesi olanlardan rica ediyorum yazabilirmisiniz🥰