Fatma_2938 Hamilelikte hangi tür sütyenleri kullanmak daha mantıklı. Ön bilgisi olan paylaşabilir mi? Sıkmaya başladı. Benimkilerde. Zor nefes alıyormuşum gibi hissediyorum.
Minimalist_anne Fatma_2938 hamileliğin son aylarında ve emzirme döneminde balensiz sutyen kullanılması gerekiyor. Balenli sutyenler süt kanallarını kötü etkiliyormuş. Ben 2 adet balensiz ama süngerli sutyen almıştım loya dan. Çok çok memnunum. Bir de sutyensiz uyuyamayanlardanım. O yüzden tavsiye ederim çok kullanışlı.
canserko Ben 6 aylık hamileyim kullanmıyorum. 😂 çok salaş duracağı bir şey giyersen eğer lastiği gevşek desteksiz bir yarım atletim var derli toplu tutuyor onu kullanıyorum mümkün olmuyor sütyen takmam boğuluyorum
mhbbbera Arkadaslar ya ben yeni hamileyim 7 haftkık olcam pzar ginü mme uclarım cok acıyor Kaşınıyor hassad yani böyle baya — ne tavsiye edersiniz sütyen takabiliyom ama ucu rahatsız ediyor
mhbbbera Havvabaht kasımıyorum hatta ellemiyom bile cok kötü ya bugğn duş alırken hafıf ovaladım anam diken gibi cok fena ya bende saldm bugğn takmadım styen bi rahatlasın dedim belki iyi gelir