Selamlar! 😊 an itibariyle 38+6 haftalık olduk. 38+2′de çatı muayenesi yapıldı. Ne açılmam var, ne sancım var, ne de bebek kanala indi. Benimle aynı durumda olan var mı? 😊 Burada okuyorum 30.haftaların başlarında kasılmaları olanlar var; bendeyse hiçbir şey yok, bir anda başlayıp bitecek sanırım benimkisi😂 şimdilik kızımın gelmeye niyeti yok gibi 🙈👼🏼