Silasila Kızlar normal doğum 37-42 haftalar arasıymış bebiş her an gelebilir heyecan had safhada içimdeki his 38. Haftamda doğuracağımı söylüyor ☺️😁 Bir an önce kızıma kavuşmak istiyorum artık sabrım kalmadıııı 😂 Siz ne durumdasınız 🙈
Defneprensesannesi Silasila bizde 37+4 olduk gelen giden yok belirtide yok şimdilik 10 nisan beklyorum bende 🤭
bb1509 Silasila 38 im hiç gelesi yok bizimkinin🤭popoyu dayamış yatıyo sağ tarafta içerisi iyi herhalde 😂
esraizmirli Silasila 37+2 yim nst de sancım bile çıkmıyor yalancı sancımda yok hiç birde bebeğim iri çok nasıl doğurucam diye düşünüyorum 😒😂
Cemile2304 Silasila benim de 37+4 ama bi belirti yok bugün doktora gittiğimde de sancım falan çıkmadı ama sadece bebek kendisini aşırı topluyor vs nefesim kesilecek gibi hissediyorum o an 🙇♀️
Nisanurunannesi3850 37+6 😂beklemedeyim kanala girmeye calisiyormus meleğim squat yürüyüs merdiven inip cıkma hurmaya basladm iki gündur bakalım ne zaman gelmek isticekler🤗🌸
Silasila Defneprensesannesi bakalım kontrol pazartesi o zaman öğreniriz kiloyu en son 34. Haftamda 2700 dü canım
35rabia Silasila 38+1 beklemedeyizz ara ara sancı var 2 gündür yoğun bir akıntı var bakalım ne kadar sürecek daha normal doğumun zorluğu belirsiz bekleyişler 🤣❤