Minik_kalplim_ Merve_Soylu tek koysanız nolacak ki ? İki isim bana göre gereksiz sadece kimlikte yazıyor ve bir ismi kullanıyor 🤷🏻♀️
Merve_Soylu Minik_kalplim_ iki kiizm daha var onlarınki iki isim. Tek koyayım dedim niye bizimki gibi değil dediler
Feyza-nur Merve_Soylu eğer ikisinede siz ve diğer kişiler söyleyecekse iki isim koyun bence tabi siz bilirsiniz ama zümra tek başınada çok güzel bir isim 🌸
Merve_Soylu Feyza-nur tek başına çok guzel evet de. İki kızım daha var onlar iki isimli .onunki de iki isim olsun diolar
Merve_Soylu Didi6 bu ne sitesi. Hiç duymadım Zümra nin kötü olduğunu. Sayfa değişik geldi Hz İsa fln çıktı direkt karşıma
Berfin3 Merve_Soylu instagramda isimleringercekanlamlari diye bi sayfa var orda da zumranin anlami yaziyor. Bende iyi bi anlamı olmadigini duymuştum. Bi bakin isterseniz tabi sizin tercihiniz 😊
NilDenizpksr Merve_Soylu Zümra ismini bende düşünüyordum “Zümra Neva” olsun istiyordum hatta sonradan vazgeçtik
Merve_Soylu Didi6 topluluk anlamina gelior dedi .kötü bı anlam göremedim ama yani kesin koyulmaz diye