Veraninannesi 23 haftaligim gece bu saatler olunca rahmim hemen üstünde bebeğin ayağı mi başı mi acaba ve normal mi bu korktum ve serklajliyim 21.haftadan beri böyle
Esrelf Veraninannesi ayakları vardır ya. Gidip gidip rahim ağzına vuruyor ayakları aşağıda olunca. Kalçanın altına yastık koy uzan rahatlarsın.en son rahim ağzı ölçün neydi? İyiyse korkma ilerleyen haftalarda yan dönerse rahatlarsın🌸
Mercimekmom Veraninannesi benimde öyle olurdu ayağını afedersin şeyime sokup çeviriyordu sanki 😂 ama sıkıntım olmadı şükür
Irmakayla Veraninannesi benimde aynı 21 haftalıgım 1 haftadır rahimde hissediyorum hareketleri detaylıya girdim söyledim hareketli bebek dönüyor hep dedi normal dedi rahim ağzm kapalıymş olabilir dedi
Babyyyymother Veraninannesi banada oluyor arada ve senin gibi korkuyorum bende serklajliyim acaba dikise birsey olur mu düşünüp duruyorum 😕
Veraninannesi Mercimekmom hm o zaman normalmiş korkmama gerek yokmuş oturunca bile oraya baskı yapıyor .şimdi rahatladım çok sağolun teşekkürler
Esrelf Veraninannesi 33 cm ise gayet iyi. Kanama , kasılma, ağrı yada idrar yolu enfeksiyonun yoksa korkma vurarak orayı açamaz.o dikişler sağlamdır. biraz daha büyüsün dönecektir o. Sen çok yorulma, yoruluncada bebek çok hareketli olabiliyor.
Veraninannesi Babyyyymother dikiş için kanama olmasa dikiş açılmamış demektir bi ara doktorum demişti
gulsahgul26 Aynı haftada aynı şeyleri yaşıyoruz ben gittim bgn idrar tahlili versim enfeksiyon çıktı malesef bence doktoruna görün
Veraninannesi gulsahgul26 enfeksiyon için sağlık ocağından kan verdim enfeksiyon yok dedi ve çok şükür günde 2.5 3 lt su içiyorum iç çamaşırımı her gün degistiriyorum kaşıntı yanmam yoktur
Veraninannesi Esrelf vurarak açılmaz düşünüyorum çünkü daha önce 20 haftalık düşük te dikismi doktir açmıştı
Veraninannesi Esrelf 18.haftamda başı aşağıda demişti doktorum 15 gün önce detaylidada başı aşağıda dedi bu 1hftafir ayaklarımi başı mi oraya baskı ediyor bilmiyordum demmki ayaklariymis 2 gündür çok geziyorum evde olunca hep uzaniyrdum demmki etkisiymiş
Dnz_yksr Veraninannesi benimde öyle başladı 32 haftalik olduk gittikçe arttı normal yani büyüyor minikler
Veraninannesi Dnz_yksr yaa benim cimcime zaten detaylida hareketliliğini ilk hissettim ondan sonra gece olunca başlıyor baskı hareketi perinatoloji kız bebekler haraketli olur demişti
Zuleyha16 Dnz_yksr cnm bende 32 haftalığım şuan afedersin özel bölgeme baskı yapıyor çıktı cikicak gibi acaba seninde öyle mi ve bu durum aşırı rahatsız ediyor
Veraninannesi Serlajliyken bebeğin kesesi yırtılır mi bebek rahme baski yaptığı için çok merak ediyorum cevaplarinizi
Esrelf Veraninannesi benim doktorum 3 kez serkülaj yaptığı hastası 27. Haftaya kadar gelmiş. 3. Den sonra doğum başlamış. Bebekte yaşıyor sağlıklı. Onda dikiş 2 kere yırtıldığı halde suyu gelmemiş yani. ama burda sağlıklı gebeliği olduğu halde suyu gelip erken doğuran var. Yani bir sıkıntı olsa, kese açılsa mutlaka kanaman yada Suyun sızması gibi bir belirti olur. Sen dikkat et. Rhim ağzın kısaldıysa hiç kalkma ayağa mesela. Kasılmaların varsa mutlaka doktora git. Benim. Kasılmadan dolayı 2 günde rahim ağzı 2.8 cm düştü. Dinlendinim ilaç kullanıyorum en son 3.5 cm demişti.
Veraninannesi Esrelf bilgileriniz için cok sağolun teşekkürler zaten 12 nisanda randevum var doktorum rahim ağzına bakmasını söylerim .Haftafa 1 pruloton iğne kullanıyorum. RABBİM BEBEKLERIMIZI BIZE BAĞIŞLASIN 🤲🤲
Veraninannesi Zuleyha16 yoo benimki cıktı çıkacak kadar baskı değil siiznki haftanız ileri bebek daha büyük olduğunu için cıktı çıkacak kadar ağrı yapması bence normal benim daha 23.hafta az baskısı ağır şiddetli değil zaten bebeğim 440gram buraya bakınca bebeğim zayıf olduğu düşüncesine giriyorum 😐🤔
Dnz_yksr Zuleyha16 benimde öyle ozel bölgem rahmim cok asiri ağrıyor ayakta duramıyorum bilr cok agriyor bazen bisey batıyor gibi oluyor oyle canim yanıyor ki bağırıyorum o an büyüdükleri için galiba doktora gidince soracağım