begonvil123 1 litre sütün içine zencefil, sarımsak ve bal koy buna serum diyorlar canım.. Bide her sabah akşam aç karnına yaş zencefili robottan geçir içine bal ekle onu bir kaşık olarak ye.. Bide bol bol kemik suyu içmen lazım biz korona olduk ailecek bunları yaptık 1 haftaya geçti tat koku gelmedi hemen ama kendimize geldik