Kader33 canım bide tek gidiyosun o hiç olmaz bak benimde ilk enfeksiyon olduğunda ağrı sızı bisey yoktu sonra bi ağrı başladı ben ağlayarak acile gittim bi gariplik olduğunu hissettim korktum cünkü sonra enfeksiyon olduğu söylendi istersen yatıralım dedi ben yatmadım 1gün sonra yolculuk yapmam gerekecek 3saatlik dedim bu ağrılarınla nasıl gidiceksin 3tane serumla geçirdik yolda kendine de bebeğe de işkence etme iyileşince git dedi