Merhaba hanımlar 2 buçuk yaşında bi oğlum var uykudan uyanıyor ve ağlamaya başlıyor cok agliyor cani açıyormuş gibi bazen ayda 3 4 kere oluyor uzun agladiginda odaya girdigimde tavanda bisey goruyor da eliyle onu kovaliyor gibi az once de agladi ve hemen odaya girdim baktim cama doğru bakıyor tavana doğru eliyle biseyler kovalıyor gibi yüzüne de vurdu elini sallarken aldim kucağıma sakinleştirmeye falan çalıştım ama cok agliyor ayağıma aldim sallıyorum gözleri kapalı ama agliyor imdat imdat diyor. Ama cocugun poposunda da bi kaşıntı var ondan da şüpheleniyorum acaba ona mi boyle yapıyor diye anliyamiyorum ne olduğunu yerinde kazınarak agliyor kendini ordan oraya atarak bi babasının kucağına gidiyor ordan bana gelmek istiyor bi yaslikken bi ilac kullanmıştık poposu icin ama faydası da olmadi surekli olmuyor ara ara kasiniyor ayda bi kac gun kadar otururken tepiniyor geceleri ağlayıp uyanmasinin sebebi nedir anlayamıyorum hangi bölüme götürmem gerekir oneride bulunurmusunuz ne yapmaliyim