rmeysaa12 Kizlar 25+2 iyim. Bebeğimin hareketleri felan iyi elhamdülillah. Ama bir sağ kasığıma saniyelik ağrı giriyor bir sol kasığıma. Bu aralar çok stresliyim kendimi çok kasıyorum. Ondan olabilir mi?
ikierkekannesi0408 rmeysaa12 evet canım ondandır normal böyle şeyler yorma kendini.Son pişmanlık ele geçmez sadece bebeğine odaklan
rabiagucer03 rmeysaa12 Derin Derin Nefes Al Burnundan Al Ağzından Ver Sakin olmaya Çalış Birz Otur İnan Geçicek Bebiş Doğduğunda Neler Yapıcan onu hayal et🥰❤️
rmeysaa12 ikierkekannesi0408 Kayınvalide evinde çok zor ama kendimi sakın tutmak için uyuyorum sadece 😏