Merhaba sevgili anneler ;
ilk gebeliğim olduğu için biraz tecrübesizim haliyle o yüzden sormak istedim sizlere mutlaka bilginiz vardır .Bugün idrarımı yaparken sanki vajinamda bişey varmış da düşmüş gibi oldu baktığımda böyle pıhtı gibi bişey di nişan gelmiş olabilir mi acaba 37 haftalık gebeyim bu arada