Kızlar ben yaklaşık bir hafta önce normal kaset test yaptım negatif çıktı bi kaç gün sonra bir damla kan geldi dedim tamam adet oluyorum indirimden ped bile aldım :) bir kaç gün sonra gecikme başladı 8. Gecikme gününde arkadaşımın ısrarı ile hızlı gebelik testi aldım o kadar beklemiyordum ki testi bırakıp başka işe koştum bi gelip baktım ki 2. Çizgi silik meğerse gebeliğin başıymış kan testi yaptım 3-4 haftalık çıktı çok kritik haftalarmış kese yok daha bu kritik zamanlar ne zaman geçecek Allahım inşallah boş gebelik değildir dua edin 🙏