Hnife4455 öncelikle açlık şeker ölçümü için kan veriyorsunuz ardından glikozlu bir su veriliyor benim 75 mg dı, onu içtikten bir saat sonra tekrar kan veriyorsunuz, daha sonra bir saat sonra tekrar kan veriyorsunuz ve sonuç öğleden sonra çıkıyor. Benimki o şekilde olmuştu yani canım. İnşallah sende şeker çıkmaz