Ben ilk doğumumu sezeryan yaptım bu da sezeryan olacak haliyle.Üç gündür serumlarla ayakta duruyorum.Belden sancı vuruyo bebek aşırı tekmeliyor derimi yırtarcasına.Sırt agrım oluyo bu ağrılar 2-3saat sürüyo sonra geçiyo 2 saat sonra tekrar.Erken doğum mu düşük mü lütfen söyleyin.35 haftalık hamileyim başka şehirdeyim buranın doktorları hiç bişey yapmıyo bende yarın erkenden Ankara’ya gidicem