İlk doğumumda 9 ay özele gidip sonunda devlette doğurmak zorunda kaldım doktorumun sorumsuzluğu yüzünden ve benim için büyük bir hayal kırıklığı oldu yine aynısını yaşamak istemiyorum o yüzden devlette konrollerimi yaptırıp özelde doğuma gitmek istiyorum ama eminde değilim 🤷🏼♀️