asslihan valla öyle dedi doktor kız bebek boyu da baya uzunmuş 😅 benim kardeşim erkek 1.95 ben 1.75 baba 1.80 kız dayıya çekicek gibi 😅 ama işin aksi o kadar kıyafet aldım kocaman yaşında bebek gibi doğacakmış hiç biri olmayacak yeniden almam gerekecek bir sürü masraf 🤭🤭🤭