Minnakbiranne1 Merhabaaa 🐣 çevrede arkadaşlarımdan çin takviminden cinsiyet bakanları duydum ve çoğunun tutmuş. Sizler baktınız mı ve doğru çıktı mı?
Papl Minnakbiranne1 arkadaşlarımın ki hep tuttu ama benimki tutcakmı bakalım erkek çıkıyor ama hayırlısı olsun bakalım 😂😊
Minnakbiranne1 Papl benim ki kız gösteriyor ama hayırlısı bakalım ya kaçıncı haftada öğrenicez acaba 😀
Papl Minnakbiranne1 şuan biz 16+1 olduk 13 haftada gittiydim kıza benziyor dediler ama en net 16 17. Haftalarmış hatta bazen yine yanılma olabiliyomuş detaylı ultrasonda net gözüküyormuş 😄
Minnakbiranne1 EylulHifaa internete çin takvimi cinsiyet hesaplama yaz oraya doğum tarihini ve son regl tarihini yaz site seni yönlendiriyor zaten o şekilde 🥰
Msde_srds Minnakbiranne1 ben baktım ve ilk baktığımda erkek çıktı inşallah bi oğluşum olacak 25 + 2 deyiz 😀
Rbkny Minnakbiranne1 cıkmadı Çin takviminde kız diyordu doktorumda %90 kız dedi ama 15de kesinleşti erkekmiş küçük oğlum 😂
_Elifffffff_ Minnakbiranne1 kızımda tutmuştu ama bunda tutmadi kız gösteriyordu oğlum olucak nasipse 🙏