ayasmelis 35 gün var doktorum 36 37 söylicem normal mi sezaryanmi diye kesin olarak sag kalcam aciyor geceler lavobaya kalkarken bide kasilmarim var biraz kiz cocuguda durmaz diyolar karnimda assagi da duruyor bas assagi pozisyonunuda almis bakalim hayirlisi 😊