ayasmelis ben geldı gelıcek derken benım kı gelmıyo 😬ınatmıdır benımle aynı dönemde kalan yakınlarım doğurdu 👶🏻 Son 8 gün ama sancılarım vardı kesıldı belırtı desen tık yok bırde esımın anneannesıyle beraber kalıyorduk gozumun önünde vefat ettı zor gunlerdı benım kı korktu herhal 😞ne yapmak lazım sızler doğumu kolaylaştıracak neler yaPıyorsunuz