Kızlar korkuyorum 5+6 haftalık gebeyim aşılama ile hamile kaldım. Sabah akşam progestani fitil olarak kullanıyorum ama bu akşam aşırı derece de ağrım ve kanamam oldu. Acile gittim pek ilgilenmediler covidden. Fitil kullanıyorsan başka bir şey yapamayız dediler. Gelen kanama da bir pedin yarısı. Biraz pıhtı gibi de o yüzden korkuyorum. 😥 Var mi basına gelen acaba 😞