Masalimiz28 bi tane büyüyen beşik aldım 3 sene oldu hala onda yatıyor anne yanıymış sepet beşikmiş ne gerek var ki en baştn odası vardı 3-4 ay bn odasında yattım sonra odama geçtim hastaneden geldiğinden beri direk beşikte uyuttum ana kucagı falan hepsi yer kalabalıgı onlara alışıyorlar sonra direk koy beşiğine odasına