Minnosunannesiii Celiklibusee çoğu doktor gerek duymuyor ama özel ise doktorun insafına kalmış paracıysa eğer direk istiyor 🤣
Beyzan Celiklibusee benim her iki gebeliğimde de ikili de risk çıkmadı başka test de yapılmadi. Sadece ikili test detaylı ultrason ve şeker yüklemesi şeklinde gittik
Celiklibusee Beyzan anladımm o zaman bana da yapılmaz büyük ihtimalle. Çünkü değerlerim normal çıktı ve esas önemli olan 2li test diye biliyorum 4lüde güvenilirlik daha az oluyor sanırım. Ama yine de içim içimi yedi acaba günü gecer mi diyee 🙃
Morvy Celiklibusee benimkinde bir sorun çıkmadı sadece ayrıyetten Afp testi yapıldı omurilikte açıklık varmı ona bakıldı oda tarama testi oluyor. Sanırım bu 3lü veya 4lü de de bakılıyor bu Afp. Spina bifida hastalığı omurilikte açıklık olduğu zaman oluyor belki duymuşsunuzdur.
Celiklibusee Morvy evet down sendromuna ek olarak onlara bakılıyor galiba 4tane hormonun taraması yapılıyor
Morvy Celiklibusee aynen öyle ama benimkinde sadece afp ye bakıldı diğerlerine gerek duymadı çünkü kafa karıştırıyor
Nymphadoraa Celiklibusee benim ikili testte bir sıkıntım yoktu ama daha önceden bir kaybım olduğu için dörtlü de istedi doktor. Sanırım doktora ve sizin varsa geçmiş hamileliklerinize bağlı. Ekstra bir durum yoksa ikili yeterli sanırım